من

خیلیا

خیلیا میگن چرا تحویل نمیگیری

چرا یه مسیجی پی امی نمیدی حالی نمیپرسی

با وجود اینکه حتی مستقیم بشون گفتم "به اندازه کافی دوست دارم که اوقات فراغتمو باشون بگذرونم ، بقیه ی روز رو مجبورم صرف خودم کنم اگه بخوام دورمو شلوغ ترو شلوغ تر کنم وقتی برا خودم نمیمونه. این مشکل از شما نیست که بخوام بگم آدمای خوبی نیستین یا استایلتون با من فرق داره. این رفتارم به خاطر خودمه. هر ثانیه که میره دیگه بر نمیگرده. ترجیح میدم ثانیه هامو صرف خودم کنم. همونطور میدونم هرکسی همینو دوس داره اما خب خیلی جاها تو رودربایستی یا هرچیز دیگه صرف شخصه دیگه میشه "

البته یکم از جملات بهتری استفاده کردم

خیلیا رو از خودم رنجوندم با این اخلاقم اخیرا

نمیدونم شاید میزان خودخواهیم داره از حدش میزنه بالاتر

بعضیام میگن زندگی همین لحظات با هم بودنه. که البته نتونستم درکش کنم

خلاصه حرکتی به سمت منفور بودن چندین ماهه آغاز شده


"Am i loathesome ? i donno , actually if i wanna be honest , i dont care "

نظرات  (۱)

خیلی ها واسشون هرکاری کنی بی فایده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی