من

با این وضعیت فکری من و وسواسی که پیدا کردم به زمان تا دیوونگی فاصله ای نمونده

لحظه به لحظه تو فکر ثانیه هایی ام که هدر میدم :|

هی به خودم میام تلاشو شروع میکنم , اما اونریم هست هی به خودم میام میبینم یک ساعت گذشت تو فکر بودم فقط بدون هیچ حرکتی


"Let your mind breathe"

نظرات  (۱)

شاید زندگی رو بد ترجمه کردید.و فکر میکنید زندگی یه مکانه که شاید بالای  قله است.و الان باید تند و تند از کوه بالا برید مسیر رو طی کنید تابهش برسید و بعد یه نفس عمیق بکشید و  زندگی رو شروع کنید:-)
پاسخ:
به این موضوع فکر کردم اما چشممو کور کرده اون قله هیچ جای دیگه رو نمیبینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی