من

فک میکنم بعد بدست اوردن هر موفقیتی کوبیدنش تو چشم دشمنا و هرکی تو کل مسیر به هر روشی مایوست کرد یا مسخره کرد , خیلی لذت بخش تر باشه تا اینکه بگی من دیگه موفق شدم باید سنگین رفتار کنم و بگذرم از رفتاراشون

کلا انتقام خیلی لذت بخش تره

یادم باشه با چیزایی که تا الان جمع کردم همینکارو کنم تا بعدیا بدست بیان


"Revenge , one of the most joyful things that you can seek and find in your lifetime , soooooo delicious"


ب.ن : کفری بودم :|

نظرات  (۳)

من ازون آدمام که خیلی فروتنانه دنبال انتقام نمیرم ، اما دوست دارم چند بارم که شده برم جزو دسته آدمای خوش آشامیه و انتقام گیرنده ، بشه دیگه اینقدر هوای این و اونو داشتم بابا 
پاسخ:
منم نبودم
کلا سخته برام
شایدم ضعیفم تو انتقام گرفتن عُرضشو ندارم
کلا حسی که توش پیروزی و باعث میشه دشمن دق کنه..! لذت بخشه!
پاسخ:
:دی
Like

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی