من

یعنی استاد انقد کرمو ؟

یه چنتایی هستن روش های تست غیر مخرب

کلا برا کنترل کیفیت قطعات صنعتی استفاده میشن

این ترم قرار شد 6 تاشو زوم کنیم بیشتر

ازین شیشتا , مدرک چارتاشو دارم بیرون دوره اشو رفتم , پنجمیم بلدم کلیاتشو

میمونه شیشمی که استاد به محض اینکه فهمید چیزی نمیدونم ازش

گفت مک :) هفته دیگه باید بیای روش ET  رو کنفرانس بدی:)   که میشه امروز عصر 21 آبان 94

دسمو کردم تو موهام داد زدم نـــــــــــــــــــــه اونم شروع کرد خنده. دوره کارشناسی یبارم ندیده بودم بخنده

هرکدوم از روشارو میگفت قابیلت فک زنی تو کل تایمو داشتم دربارش. البته خوبیش این بود که رفتم دنبالش یچیزایی فهمیدم

مام میذاریمش پا حساب تحقیق نه سادیسمه استاد

"seriously , do u enjoy to see me annoyed ?"


همم راستی . قرار مدارا هم داره خیلی خوب پیش میره.این روزا زیاد میبینیم همو اما هنوز پیشنهاد ندادم بش.بنظرم زوده همچنان و اینکه نه ازون مطمئنم نه از خودم

نظرات  (۲)

وبلاگ من یه نویسنده دیگه داره به اسم نگین 
خیلی ازین لغت کرمو استفاده میکنه وجه تشابه بینتونهههه
اول بهش لقب ی استاد کرمو رو دادی بهتره..:)))
والا ادم رو مجبور میکنند جویای علم باشی:p

پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی