من

کاملا این تروریستارو درک میکنم

بعضی وقتا هس به قدری متنفر میشم از همه

تنا چیزی که آرومم میکنه اینه بمب ببندم به خودم بپرم وسطشون

چشمایی که فقط بقیه رو میبینه و هیچوقت خودشو تو اون موقعیت نمیبینه یا از دیدگاه بقیه موضوعو نگاه نمیکنه

حسادت

ندیدن عیبای شخصی

معیارا

بهترین راه اینکه یه دخترو بشناسی اینه که به دوستش بگی فلانی دختر خوبیه :)

چنان نابودش کنه جلوت که حالت از دوتاش بهم بخوره

بد شبی بود


the fight inside is breaking me again

نظرات  (۷)

بهترین راه اینکه یه دخترو بشناسی اینه که به دوستش بگی فلانی دختر خوبیه :)
لایک موافقم!
پاسخ:
باید نظریه جهانی شه
آقا فکت نساز دیگه ! دختر بی شعور زیاده اما  اینی که میگی برا همه نیس .
و فرق تو با تروریست اینه که اون حماقت اون کارم داره و خدارو شکر تو نداری:))
پاسخ:
آقا ما هرکیو دیدیم همینو گفت
همینم تجربه کرد
نظریه از طریق آزمون و خطا اثبات شده
خیلی اتفاقی درباره من ی رو که در مورد خودت نوشته بودی خوندم ، خیلی مشخصاتت شبیه اکس من بود :(دلم هری ریخت ...
پاسخ:
:دی
اینکه ذهنیتمون درمورد یک نفر بهم بریزه خیلی اعصاب خوردکنه...  


پاسخ:
من کلا ترجیح میدم بدبین باشم
تا موقعی که طرف یه حرکتی زد زیاد جا نخورم
اقا من با نهال موافقم
پاسخ:
اوهوم
شاید
قبول دارم متاسفانه در این مورد دخترا خیلی بد حسادت میکنن پس بهتره مستقیم از خودش شناخت پیدا کنید! مورد بوده پسری خواستگار بوده به دوست دختر گفته بره بهش بگه دختره نگفته کلا! 
پاسخ:
نمیدونم بذارم پا حسادت یا خیرخواهیش
هرچی بود حرکت فوق العاده زشت بود
ااااااااااااااااا...چقدر بد میتونه باشه و من هنوز این حس رو درک نکردم که چرا این طوری میشه!!

آره دیگه گفتم تو زحمت ستاره گذاشتن رو نکشی:)))
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))
بسیار ممنون :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی