من

بعضی تغییرات آهستن

نمیفهمیم کی بوجود میان ,بدیهیه

نمیدونم از کجا شروع شد که کلمه ی دوستی انقد برام بی معنی شد.احساس میکنم به هیشکی جز خودم نیاز ندارم خیلی وقته.حتی دوستیای بقیه هم پیشم بی ارزشه :|

کلا دوستی یجور مبادلس.بده بستونه . البته کل بشریت رو این قانون میچرخه .

همین ویژگی باعث شد بخاطر گرفتن انتقام دعوای نسبتا درشتی درست کنم :)

اینجا سرتم تو لاک خودت باشه سر میکنن تو لاکت

"Don't fuck with me , I'm safe PLS let me live in peace which is not exchangeable with anything else"


I'm never gonna dance again , guilty feet have got no rhythm

دریافت
حجم: 6.82 مگابایت

نظرات  (۹)

منم بهش مبتلام نمیدونم بیماریه؟ مشکل روانیه بقیه درستن من نیستم یا برعکس
ولی این منم باید با خودم کنار بیام به روش خودم زندگی کنم تظاهر رو بذارم کنار اگه اشتباه باشه بهش پی ببرم یا اگه درسته ادامش بدم
پاسخ:
دقیقا تشخیصش خیلی مهمه
به نظرم هرکدوممون مشکلات روانی مخصوص خودشو داره با درجه ها مختلف
  • نورا نیازمند
  • ما رابطه ایی رو که برامون نفع نداشته باشه استارت نمیزنیم وقتی هم کسی دیگه برامون منفعتی نداشته باشه حذفش میکنیم 
    مشکل روانی نیست،فکر کنم همه همینطورین یا حداکثر مردم

    پاسخ:
    همه همینطوریم
    اما این یه معامله ی از درون پذیرفته شدس از طرف هممون
    حساس میکنم به هیشکی جز خودم نیاز ندارم..
    دقیقا حس این روزهایی من..
    دوست امروزی از بده ب ستون هم گذشته و کمی فراتر رفته..
    تنهایی یکم تلخه اما بهتره..
    پاسخ:
    باید تعادلو پیدا کنیم
    که من شوتم تو این زمینه :|
    تنهایی تلخه خیلیم تلخه....من زیاد تجربه دارم
    ولی موافقم که بهتر از روابطیه که برمبنای جبران کردن باشه.

    پاسخ:
    تمام روابط بر مبنای جبران کردنن
    فقط خیلیاشو از درون پذیرفتیم فقط صحبت کردن دربارش صورت خوشایندی نداره
    وگرنه از درون نیازمون به همدیگه پذیرفته شدس
    خیلی تلخه اما تلخی توام با آرومش تحملش راحت تره..
    گرچه بدی های خودش رو داره اما خوب..
    آرامش از همه مسائل مهم تره..
    پاسخ:
    یعنی واقعا ما آدما زجه میزنیم فقط برا رسیدن به این آرامشه
  • نورا نیازمند
  • Where R U??
    پاسخ:
    Between lots of paaaaaaapppeerssss
    با ارزوی موفقیت در عرصه علم و تحصیلات 
    روز دانشجو مبارک[گل][گل]
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    موفق باشی شمام
    نظر آزاده!!

    تو کجایی؟!



    **************************
    پاسخ:
    ازین به بعد آزادی بیان داره اینجا :دی
    درست مصرف کنین
    به بعضی چیزا فکر نکنی زندگیت راحت تره ، این دوستیم جزو اوناس 
    پاسخ:
    :دی
    کلا تصمیم گرفتم فکر نکنم دیگه به هیچی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی