من

یه هفت هشت کیلو پست خشن تو نت گوشیم نوشته بودم از عصبانیتای جم شده تو امتحانا

که همش به فراموشی سپرده شد حتی حس اونروزامم یادم نیس

تک تک چیزا تقریبا رو روال منظم دارن میرن جلو و لذت بخش , یه تعادل خوشکل بین درس و تفریح درست کردم بر عکس دوران کارشناسی ,  پیر شدیم عین ... حسرت نخورم چرا روزا رو حروم کردم.

کلاس زبان فوق العاده پیش میره

دوستی با دوستای محشر جدید که معضلی شده بود برام ضعفم تو این موضوع

خلاصه همه چی عالی . خیلی ضایع خر کیفم ها ؟ باید یکم کنترل کنم یا بذارم همینطور راحت خوشحال باشم نمیدونم




دریافتدریافت

حجم: 10.6 مگابایت

نظرات  (۴)

  • طاها میرویسی
  • همیشه شاد باشی......
    پاسخ:
    همچنین
    ای جان ! حال خر کیفی خیلی خوبه ، حتی اگه پایدار نباشه . ینی اصن مدلش اینطوری نیس که پایدار باشه ، میاد و میره ، ولی حال خوبیش عالیه
    پاسخ:
    دقیقا :دی
    :)
    چه خوبه که به اون تعادله رسیدی
    من هنوز دنبالشم!!

    نه خوبه کیف کنی
    پاسخ:
    اوهوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی