من

با یه نگاه ساده میفهمم اصلا آدم رمز آلودی نیستم

رو بازی میکنم

کلا آدم بی رازی ام. همه همه ی زندگیمو میدنن

که باعث میشه فکرم درگیر مسائل رفتار محتاطانه نشه راحت زندگی کنم

البته بعضیا میگن ضرر داره این اخلاقت , باعث میشه سوء استفاده کنن ازت , از اطلاعاتی که دارن دربارت

بات هو دِ هِل کِرز ؟


دریافت
حجم: 10.7 مگابایت

نظرات  (۷)

کار جالبیه من دقیقا برعکسم نمیذارم کسی چیزی درموردم بدونه یا حتی انتظاری ازم داشته باشه
پاسخ:
اره 
هرکس یجوری ترجیح میده
من برعکسم ، اما دوربریا اگه حرفه ای باشن میگیرن چیه جریان .
اما خیلی بده مورد سو استفاده قرار بگیری ، حالا خود مورد استفاده واقع شدن یه طرف ، این حس بد ضعبف بودن که میگیری که نتونستی اونا رو عقب بزنی و نارضایتی از خودتم یه طرف :(
پاسخ:
نگو :||:|:|:|:| 
البته قدیما داشتم اینو
این روزا اصن واسم مهم نیست
شخصیت من اینه با یه سری چیزا خوشال میشم به چیزای دیگه نه . خوبیو بدی ممکنه تو دیدگاه من فرق داشته باشه نسبت به یکی دیگه
ارزشای من اینه
اگه کسه دیگه غیر این فکر میکنه دلیل نمیشه افکار من اشتباه باشه یا ضعیف باشم
زندگی بدون راز خیلی خوبه
بدون ترس  و واهمه است
پاسخ:
واسه من اینطوره
بعضیا علاقه دارن به رو بازی نکردن
پرسیدم از خیلیا گفتن اونجوری بهتره
اتفاقا آدمای باهوشیم بودن
  • طاها میرویسی
  • رمز آلودی خوب نیست اصن خوبه که نداری..
    پاسخ:
    مرسی :دی
    بعضیا دوس دارن البته
    بستگی به آدمش داره
    خصلت خوبیه
    اما به قول دیگران ممکن سو استفاده بشه
    یکمیشم برای خودت نگهدار واسه روز مبادا
    پاسخ:
    خیلی چیزا کمیو نگه میدارم که مربوط به خودم نیست و پایه کسه دیگه هم وسط میاد
    چون بعضی رازا فقط مال من نیستن
  • نورا نیازمند
  •  اره منم همینجوریم واسم مهم نیس چیزایی که میگم ممکنه مسبب مشکلات بزرگ بشه البته خیلی تلاش کردم خودمو درست کنم اما نشد یا از اون طرف بوم میفتم یا از اینطرف...
    پاسخ:
    دقیقا
    به قول یکی از دوستام که بم میگه یا شور شوری یا بی نمک بی نمک
    تعادل سخته
    کجا موندی دوباره؟×
    پاسخ:
    حرفی ندارم بزنم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی