من

دوست !

دارم کم کم به این نتیجه میرسم که افرادی که سال های زیادی فکر میکردم دوست صمیمیمن درواقع فقط دوست معمولی ان

و اینکه وقت زیادی رو باشون بگذرونم اونا رو دوست صمیمی نمیکنه

خودشونم دارن این مسئله رو متوجه میشن که دارم دور میشم ازشون

و راضی ام از این موضوع .مدت زمان طولانی حضور شخصی تو زندگی آدم دال بر همیشگی بودنش نیست

 

 

رفتنی ام از جمعتون از این هوا از این دمو دود

همه چیمو جمعو جور کردم ریختم تو این چمدون

به همه چیم گند زدین هر رنگی شدم رنگ زدین

بریدین دوختین مغزمو کردین تو کف تمیز

گفتی رنگ شب با صبح فرق نداره گفتم حق با تو

د وقتی دهن وا کن که میخوری نخورم منم پاشو

تو دروغو دوست داری این لباس دو روئو دوست داری

دروغ کنار رویا یا حقیقتو گوش مالیش ؟؟؟

 

بینه همه غریبه ای خالی تر از همیشه ای

دله فقط دریچه میخواد یه نور تو این مسیر سیاه

دلت میخواد بگ از دلم میخواد بگم از میخوای دروغ بگم از

از این راهی که باختی یه سرست

تو دروغ دوست داری دقیقا دله گوشاتم تنگه شدیدا

واسه غروره لحظه رسیدن باهاش میری تا مرز ندیدن

باز میری اما نور نی دیدی چه آسون ریخت

همونا که ساخته بودی تو تصوری که روندی ها

دروغو دوست داری تو دروغو دوست داری دروغو دوست داری نگو نه

تو دروغو دوست داری اه

بگو تا حالا چند بار دلو بودی همراش

چیزی رو که امروز ندیدی میری به امید فردا باز

رفتنی ام از جمعتون از این هوا از این دمو دود

همه چیمو جمعو جور کردم ریختم تو این چمدون

به همه چیم گند زدین هر رنگی شدم رنگ زدین

بریدین دوختین مغزمو کردین تو کف تمیز

گفتی رنگ شب با صبح فرق نداره گفتم حق با تو

د وقتی دهن وا کن که میخوری نخورم منم پاشو

تو دروغو دوست داری این لباس دو روئو دوست داری

دروغ کنار رویا یا حقیقتو گوش مالیش

دروغو دوست داری تو دروغو دوست داری

دروغو دوست داری نگو نه تو دروغو دوست داری اه

بگو تا حالا چند بار دلو بودی همراش

چیزی رو که امروز ندیدی میری به امید فردا باز

پشت سرته حقیقت اون پشت سرته

چیزی که تو سختی برته فقط همین رخت تنته

فقط راه فقط راه امید هدف قفس بال

تموم میشه جمله چهار راهی که به همه خورده

تهشم میمونه یه شغل مرده برات میرینه تو کل شبات

جلو همه قفله درا و تو هم با تنی که لخته براش تا باز شه

تنو بفروش دره باز شه دره بعدم اگه داشت که

دله بلده ببره یه جوری تو رو که بمونی همیشه پشتش

دروغو دوست داری تو دروغو دوست داری

دروغو دوست داری نگو نه تو دروغو دوست داری اه

بگو تا حالا چند بار دلو بودی همراش

چیزی رو که امروز ندیدی میری به امید فردا باز

دروغو دوست داری تو دروغو دوست داری دروغو دوست داری نگو نه

تو دروغو دوست داری اه

بگو تا حالا چند بار دلو بودی همراش

چیزی رو که امروز ندیدی میری به امید فردا باز

نظرات  (۱)

مهم عمقشه ، بعضی اوقات با طرف خیلی وقته دوستی ، اما دیگه حال نداری حرف بزنی ، حال نداری برای برا هزارم یه چیزو توضیح بدی . میگن دوست قدیمیش خوبه اما بعضی وقتام ادم باید یه خون تازه تو رگاش جاری بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی