من

با من واقعی صحبت کن

با من از واقعیات بگو

با من ریاضی وار صحبت کن

از فرشته های روی دو شانه نگو, با من با اعداد صحبت کن

قوانین تثبیت شده ی دنیا هیچ اهمیتی برای عقاید و تخیلات من قائل نیست

جهان هیچ عدالتی به من بدهکار نیست

با من از عرش و نور و فردوس و جن و انرژی بی واحد اندازه گیری نگو, از نظام معرفت گرایانه نگو

از اتم بگو, از عنصر, از عجز انسان در تغییر دادن یک به دو

واقعی و قابل لمس صحبت کن, قابل اندازه گیری

انسان گونه ی برتر نیست, اشرف نیست و گونه ی هوشمندتر است. حکمرانی که با ورود موجود هوشمندتر حکومتش به اتمام میرسد و این نیز بخشی از قوانین جهان است.

یک ساعت جامعه بشری بدون قانون را متصور شو و بعد ...

واقعی صحبت کن

 


Jacob lee - Reality

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی