من

I refuse to grow older, unless it's with you.

اینو واسه خودم یادگاری میذارم واسه بعد ها. بگذریم.

طی 24 ساعت آینده یه ایمیل خیلی مهم احتمالا دریافت کنم که میتونه مسیر زندگیمو تغییر بده. چیزی که سالها واسش تلاش کردم. حتی اگه تا دو ماه پیش اتفاق میفتاد خیلی احساس خوبی بهم میداد.

ولی الان

چرا الان. واقعا نمیدونم وقتش بود یا نه. دل رو بدجور زدم به دریا. هزارتا فکر توی سرم میاد و میره و به دنبالش هزارتا فکر دیگه در تحلیل فکرای قبلی و این لوپ مرتبا تکرار میشه.

واقعا هر انسانی یه داستانه واسه خودش.

واسه این پست موزیک تکراری میذارم و بیشتر واسه حال و احوال خودمه.

 

 

 
 
 


Jacob Lee - I belong to you

If I could be honest, here in this moment
I've been so nervous to stand here with you
They're all here for us and I feel their aura
But just for a moment I'll pretend it's just you
Yes, they can hear us, but they don't understand
I have said all of my vows behind the curtains
I know they see us, but they don't stand a chance
I have kissed those lips a thousand times before this
Tomorrow I'll open in my eyes
And I will whisper to my wife
"I belong to you"
And I will wait to hear you say
As a tear rolls down your face
"I belong to you"
If I could be honest, here at the altar
I refuse to grow older unless it's with you
I fell in love and made you a promise
Though I'd never noticed how much it meant to you
Yes, they can hear us, but they misunderstand
There is more behind these words that we have spoken
I know they see us, but only at a glance
Only you know the man that I am beyond the surface
Tomorrow I'll open in my eyes
And I will whisper to my wife
"I belong to you"
And I will wait to hear you say
As a tear rolls down your face
"I belong to you"
I belong with you
When they let us choose
I will say I do
I belong with you
When they let us choose
I will say I do
Tomorrow I'll open in my eyes
And I will whisper to my wife
"I belong to you"
And I will wait to hear you say
As a tear rolls down your face
"I belong to you"

 

 

نظرات  (۲)

هرکس داستان زندگی خودش رو داره

این جمله ای که باعث میشه من کمتر دست به مقایسه بزنم

نوشتی سالها براش تلاش کردم

باورم نمیشه سالها گذشته باشه

بنظر همه چیز نسبی میاد حتی زمان

  • حسین بوذرجمهری
  • نتیجه چی شد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی