من

بعد از گذشت سالها, خوک ها رو به بقیه ی حیوانات:

"نه حیوانات عزیز ای همراهان. اینطور نیست. بر روی لوح قوانین نوشته نشده بود که تمامی حیوانات برابر هستند و نوشته نشده بود که چهار پا خوب است و دو پا بد است. نوشته شده بود چهارپا خوب است ولی دوپا بهتر است"

 

با هر سخنرانی و بحث جدید, روز به روز بیشتر حس میکنم توی مزرعه حیوانات زندگی میکنم. قبلا هم گفته بودم احتمالا بعدا باز بگم.

یکی از نقدهایی که قبل از چاپ این کتاب شده بود این بود که احتمال خیلی زیاد این کتاب به مذاق دیکتاتورها شیرین نیاد و اشاره به روسیه (شوروی) شده بود.

 

در باب تعریف کلمه "مستضعف"

 

Hozier - Shrike

با Lyric گوش کنید اگه به محتوا اهمیت میدید.

در مورد پرنده ای به اسم "شرایک" و نحوه شکار کردنش هم یه سرچ بزنید قبلش.

نظرات  (۳)

حاجی همه اهنگایی که گذاشتی یه طرف این یکی یه طرف. خیلی خوب بود

پاسخ:
فدااااااات
خوشحالم خوشت اومده
  • حسین بوذرجمهری
  • موسیقی زیبایی بود...

    در مورد پرونده شرایک سرچ کردم ولی چیزی پیدا نکردم. اگر یک لینک بدی بخونیم ممنون میشم

    پاسخ:
    آره دوسش دارم
    مطلب خاصی نبود پرنده ی شرایک بعد از شکار طعمه رو روی تیغ درخت تیغدار میخ میکنه تا خون کامل از بدنش خارج شه و شاعر از این پدیده الهام گرفته و رابطه احساسیش رو به این موضوع تشبیه کرده

    آهنگ قشنگ بود! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی