من

عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــــــــب چیزی بود کلاسی که رفتم

کف میر شدم. واقعا لحظه ای که میخوای دونسته هاتو ارزیابی کنی انگار آب میرن تو کسری از ثانیه,  بعد از رفتن از اونجا برمیگردن سر جاشون

خیلی استرس داره اوایلش بخوای نقش تیچرو ایفا کنی . چقد تجربه مونده جم کنم

اما خیـــــــلی لذت بخش بود واقعا یه سورپرایز به تمام معنا. 6 جلسه مونده باید تمرین کنم

"KEEP GOING"

نظرات  (۲)

موفق باشی....     :)
انشالا که موفق باشی و راضی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی