من

چطور میشه؟

چطور خوب و از بد تشخیص بدم ؟ چطور بفهمم افکارم و قضاوتم درسته وقتی از لحظه ی چشم باز کردن تحت تاثیر جامعه ،خانواده ، دوست ، رسانه ، سیستم آموزشی و هزارتا چیز دیگه بودم

این شخصیتیه ک خودم پیدا کردم یا بهم دادنشو باعثش شدن ؟

چطور یچیزی مثل همجنس باز بودن از دید من خیلی سنگینه درکش اما برا خیلیا راحته

دارم کم کم معنی و مفهوم زندگی ام گم میکنم.

یه عمر تلاش کنیم که با لذت زندگی کنیم که آخرش چی بشه ؟

 یه آدم بی اعتقاد مثل من داره میره کم کم به سمت کوری. خودکشی نکنم از خودم ممنون میشم


"How can i handle these ?"

نظرات  (۳)

سلام 
جالبه برام دوستایی که نمی شناسمشون میخونن منو و حتی لینکمم گذاشتن :)
ممنون :)
خدارو شکر یکی جز منم گفت که همجنس بازیو درک نمیکنه ! من خودم به شخصه این برچشب هموفوب بودنو دارم، بابا به پیر به پیغمبر برام قابل درک نیس 
اصن یه حالی میشم وقتی این آدما رو میبینم ، مخصوصا تو ایران که تو اکثریت مواقع جزو ادای روشنفکری محسوب میشه 
سلام بر شما
باید معیار داشت برای سنجیدن همه‌ی افکار و افعال. معیار صحیح که دستمون باشه دیگه دچار حیرت نمیشیم، جامعه و رسانه هم نمیتونه اثر مطلق بذاره. همه‌ی کسانی که به آرامش رسیدند تو این دنیای پرهیاهو، معیار داشتند و بخاطر همون معیار هم پشت پا زدند به همه‌ی حرفها و کارهای بظاهر درست و فریبنده.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
بظرم درسته
تا این مرحله رسیدم که آدم به یه معیاری نیاز داره. حالا میمونه کدوم معیار و قانون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی