من

سلام

فک میکنم بعد این مقدار زمان یه سلام لازمه هرچند که خود این کلمه هم برام سواله

بد فرم گره خورده بودم تو کتابا , یعنی حداقل تلاش میکردم اوج استفاده رو از زمان ببرم که البته کل این یه ماه بی وقفه مهمان داشتیم . هر روز بی مکث به قول بعضیا

که دیگه روزای آخر خطی خطی شدم و تحملم تمام (با اون وسواس دیوونه کنندم سر زمان)

چون کافیه یکی یه کلمه انگلیسی از دهنم بشنوه تا شروع کنه مسخره کردن . البته از مسخره شدن عصبی نمیشم این حماقته افراده که رو اعصابمه

بگذریم . کلاسای ارشدمم شروعو همون توضیحات ابتدایی درمورد پایان نامه رو که شنیدم فهمیدم یه دو ساله دیگه باید بچپم تو این اتاق

یه جا هم مصاحبه دادم برا مدرس شدن که یکی دوتا اشتباه ریز داشتم و کلا از ما بقی مراجعه کننده ها یه کمکی بهتر بود اسپیکینگم

تا ببینیم چی پیش میاد


"I'm running out of PATIENCE"

نظرات  (۳)

چرا باید یکی کلمه انگلیسی بشنوه و مسخره کنه ؟ الان که هیش کی نمیتونه یه جمله بگه که کلش فارسی باشه !
اا توام جزو ارشدای امسالی پس ، نه بابا مث برق و باد میگذره ، نیس خیلی صاحب تجربه ام  دارم اینجوری میگم :))

پاسخ:
:))))))))
حقیقت نمیدونم چرا . کلا تلاش بقیه از نظر یه سری آدما خنده داره چون فک میکنن فقط مدل تلاش کردن خودشون درسته
اره انقد عقبم انداختن تا نهایت از این ترم شروع شد اگه اجازه بدن آقایانه کت شلواری
سلام مک
خداروشکر که تو خوددرگییری خودت برنده شدی
و دوباره کارهایی رو که دوست داری رو داری انجام میدی.فرصتهای تلاش کردن و تحربه های جدید رو قدر بدون و باامید بخدا ادامه بده دوست من.لبخند
پاسخ:
آره یه مقدار افکارمو دارم جم و جور میکنم اما هنوز کلی سوال مونده که تو کل تاریخ بشریت کسی جواب قطعی نداده بشون
از نظر خیلیا مسیری که میرم غلطه چون مخالف باورای خیلیایه دیگس
اقا من کامنت میزارم و نیس !
یا دوست نداری کامنتی باشه یا بهت نرسیده ، بهم بگو !
پاسخ:
نه نه
یه مقدار فرصت کم بود فقط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی