من

مشغول درسیم این یه مدت دوستان گرام

همه زندگیم شد مقاله و کاغذ

فریبمون دادن فک کردیم ارشدم مثل کارشناسیه

موضوع پایان نامه هم همین اول کار گرفتم تا سال آینده آمادش کنم

هرجا هستین موفق باشین , به پشتوانه تلاشتون , فاکتورای دیگه یا خیالین یا تاثیر به این اندازه ندارن

 

"There is no time to lose"

they don't know you like i do , or at least as far as i thought i knew

دریافت
حجم: 6.58 مگابایت

نظرات  (۱۰)

آخ آخ پس گرفتاریه این روزای شما عین منه...
پاسخ:
:(
عه پس من کنکور ارشد ندم برم سربازی و بچسبم به کار
  • نورا نیازمند
  • پیش به سوی موفقیت 
    یه روزی همه  این سختیا تموم میشه
    یعنی این طور سخته؟
    من تازه خواستم استارت بزنم برای سال  آینده که کنکور بدم..!
    البته انقدر 2 به شک بودم اما تصمیم گرفتم ادامه بدم
    بهر حال به درد میخوره
    به کاراتم برس به وبلاگ هم همین طور
    آدرس رو عوض کردم
    http://thelifeofawoman.blogsky.com/
    آره دیگه الکی که فوق لیسانس بهتون نمیدن !
    زحمت داره ، سختی داره :))
    ولی جدی آرزو میکنم به آسونی برات تموم شه و گیر استادای عوضی نیوفتی

    ضمن اینکه آهنگ خیلی خوب بود
    پاسخ:
    واقعا 
    خوشبختانه همه استادامون از دم ماهن و با معلومات . ینی آدم قشنگ میبینشون یاد درخت هرچی پربارتر و از این حرفا میفته
    ببینیم چطو میشه
    وقت کردی سر بزن

    تو درساتم موفق باشی
    من همچنان در پست دی می نویسم وقت کردی بیا
    پاسخ:
    اصلاح کردم لینک جدیدتو
    تموم نشد امتحانا؟؟
    پاسخ:
    تمام
    با قدرت بازگشتم
    دلتنگ!
    پاسخ:
    what's happened ? :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی