من

احساس میکنم استرس و فشاری که امسال تحمل کردم داره از پا درم میاره دیگه.

روی تمام زندگیم تاثیر گذاشته. اخلاق و برخوردم افتضاح شده.

این قطعیه اینترنت اخیر تا همین لحظه 4 ماه از زندگی عقبم انداخته بخاطر نرسیدن به ددلاین ثبت نام و اگه ادامه داشته باشه میتونه تا یکسال از زندگیمو بسوزونه.

خیلی کلافم.

از یه طرف تو این وضعیت یاد افرادی میافتم که واقعا آزارم دادن با رفتار و حرفاشون, که حالمو بدتر میکنه.

 

نظرات  (۵)

واقعا متاسفم دوست من. امیدوارم این گند کاری زودتر جمع بشه.

پاسخ:
ممنون. منم واقعا امیدوارم. یکبار بیشتر زندگی نمیکنیم و هر ثانیه داره حیف میشه

Manam omidvaram zoodtar vasl she . Davoom biyar refigh...

پاسخ:
fek kon alan hezaran nafar mese ma ashofte o be ham rikhtan az in vaziat. davoom miarim inbaram mee dafe haye ghabl
  • Iamchingchangchong
  • 🤕🌵

    به‌قول هیچکس زندگی هر روز زشت‌تر میشه...

    پاسخ:
    اینجا آره

    یکی از بچه هایی که تازه اپلای کرده واسه سوئد، این مطلبو تو وبلاگش نوشته بود 👇

    من یه تیکه شو کپی پیست میکنم اینجا :

     

    ((یه کاری بچه های خارج دست و پا کردن که کمکشون کنن ... این لینک  رو گذاشتن و دارن امضا جمع میکنن تا دانشگاه ها رو مجبور کنن که ددلاین هاشون برای ایرانی ها عقب بندازن تا اینها بتونن خودشون رو به اونها برسونن)) 

     

    امیدوارم تلاش بچه های اونور حداقل نتیجه بخش باشه🤞

    پاسخ:
    امیدوارم نتیجه بده
    من همچنان اینترنتم قطعه دسترسی به هیچی ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی