من

خواهش میکنم خواهش میکنم قبل از اینکه سوالی رو از کسی بپرسید خوب سوالتون رو برانداز کنید, بهش فکر کنید. خودتونو جای شخص سوال شونده قرار بدید ببینید سوال سواله درستیه یا نه.

بعضی سوالا جوابشون انقدر مشخص و زاره که آدم به عقل کسی که سوال میکنه شک میکنه.

 

  • ایمیلی که فرستادی رسید به دستشون؟ نه سر راه دور زد برگشت
  • سفارشی که تو سایتشون ثبت کردی رسید به دستشون؟ نه سایتو یطوری راه اندازی ردن که وقتی سفارش ثبت میکنی نرسه بهشون
  • داری غذا میخوری؟
  • داری کتاب میخونی؟
  • داری بازی میکنی؟ و دیگر سوالایی که جوابشون جلو چشمه یا پرسیدنشون احمقانس

نظرات  (۱)

  • فؤاد ‌‌‌
  • آخ آخ!! امروز همینو با تشر به دانش آموزم گفتم. بعد از کلی توضیح و تفسیر درباره‌ی اینکه الان باید چکارکنن و‌چه جوری تمرین رو انجام بدن؟ آخرش میگه:خانم باید بنویسیم؟ یعنی دلم می‌خواست دیگه هیچی نشنوم!!!! بهش گفتم: جواب سوالی رو که میدونی نپرس...

    پاسخ:
    خیــــــــــــــلی رو اعصابه این موضوع البته به حال اون لحظه ی آدمم برمیگرده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی